Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim

Opole Lubelskie: Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń skierowanych do beneficjentów projektu pn. Praca - perspektywa lepszego jutra realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Opolu Lubelskim. Numer ogłoszenia: 182659 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi wraz ze specyfikacją zamówienia

Data ogłoszenia
2012-08-23
Termin składania ofert
2012-08-30 12:00
Treść

Opole Lubelskie: Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń skierowanych do beneficjentów projektu pn. Praca - perspektywa lepszego jutra realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Opolu Lubelskim. Numer ogłoszenia: 182659 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi wraz ze specyfikacją zamówienia

 

 

Numer ogłoszenia: 182659 - 2012; data zamieszczenia : 23.08.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Syndykacka 1, 24-300 Opole Lubelskie, woj.
lubelskie, tel. 81 827 26 94, faks 81 827 26 94.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ebip.lublin.pl/opsopolelub/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń
skierowanych do beneficjentów projektu pn. Praca - perspektywa lepszego jutra realizowanego przez
Ośrodek Pomocy Społecznej w Opolu Lubelskim .
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegające na
przeprowadzeniu szkoleń skierowanych do beneficjentów projektu pn. Praca - perspektywa lepszego jutra
realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Opolu Lubelskim, w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie
aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy
społeczne. Rodzaje szkoleń stanowiące przedmiot zamówienia: Prawo jazdy kategorii B, Prawo jazdy
kategorii C, Prawo jazdy kategorii D, Mała gastronomia z elementami cateringu, Podstawy obsługi
komputera i urządzeń biurowych z obsługą kasy fiskalnej, Podstawy księgowości z wykorzystaniem
komputera, Florystyka, Fryzjerstwo z elementami wizażu i stylizacją paznokci, Warsztaty trening
psychologiczny, Doradztwo zawodowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do
SIWZ zawierający zakres merytoryczny szkoleń oraz założenia organizacyjne. Wykonawca zobowiązany jest
przeprowadzić wszystkie szkolenia opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. W związku z tym oferta
Wykonawcy musi obejmować realizację wszystkich szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia ..
II.1.4)Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.
II.1.6)Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2)ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2)Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku określonego w niniejszym punkcie - Wykonawcy wykażą, że wykonali w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwie usługi, o wartości minimum 30 tys. zł
brutto każda, polegające na przeprowadzeniu co najmniej pięciu szkoleń w ramach jednej usługi
umowy, odpowiadającym tematyką szkoleniom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.
pięciu szkoleń z niżej wymienionych: Prawo jazdy kategorii B, Prawo jazdy kategorii C, Prawo
jazdy kategorii D, Mała gastronomia z elementami cateringu, Podstawy obsługi komputera i
urządzeń biurowych z obsługą kasy fiskalnej, Podstawy księgowości z wykorzystaniem
komputera, Florystyka, Fryzjerstwo z elementami wizażu i stylizacja paznokci. Warsztaty trening
psychologiczny, Doradztwo zawodowe, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców tych usług oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały
wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3)Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4)Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4)INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1)W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wart. 22
ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2)W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3)Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania
albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
takiego zaświadczenia
III.7)Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:PROCEDURA
IV. 1 ) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.3. 1) Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących
okolicznościach: a) urzędowej zmiany podatków lub opłat, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej
zmianie, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia, c) rezygnacji uczestników szkoleń przed rozpoczęciem szkolenia lub w trakcie jego
realizacji, cena realizowanych szkoleń ulega zmianie, proporcjonalnie do liczby uczestników, d) powierzenia
Podwykonawcy określonego zakresu usług lub zmiana zakresu powierzonych usług, jak również zmianę
Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy. 2)
Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia realizacji zamówienia 'lo&. przypadku
opóźnienia w realizacji szkoleń nie wynikającego z winy Wykonawcy. 16.4. Zmiany postanowień zawartej
umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/opsopolelub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy
Społecznej w Opolu Lubelskim ul. Syndykacka 1 24-300 Opole Lubelskie pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012
godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Opolu Lubelskim ul. Syndykacka 1 24-300 Opole
Lubelskie pok. nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamówienie to będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

specyfikacja do zamówienia (plik pdf do pobrania)

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marcin Gąsiordodano do BIP dnia 24-08-2012 09:04:12